سلام عليكم
ممنون از توضيح .
بله فرمايشتان دقيق است ولي ظرافت قضيه در همان مثال شما هم چنان نيست كه فقط قله احاطه داشته باشد بلكه در عين هوالرحمن الرحيم ، له اسماء الحسني .
بعبارت مثال شما از پايين قله گرفته تا هر كجايش بر پايين قله احاطه دارد .
ضمن اينكه بازهم يادآور شوم كه در پايين نقطه ي صفر يا بقول قديمش سلبي نداريم كه نامي هم از خداي رحمن و رحيم در آنجا نداشته باشيم .
همين نكته ي ظريفي را در كلمه ي الله هم مي توان گفت كه در عين عليا بودن مع كل شيئ ، البته لابمقارنه ، يعني با هر نقط از قله هست .
بازهم ممنون و جاي تقدير دارد مشغله ي فكري شما ، موفق باشيد ان شاءالله تعالي .